Regulamin sklepu internetowego "www.kampsystem.pl"
§ 1. Postanowienia ogólne:
-
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, okreÅ›la zasady korzystania ze sklepu internetowego znajdujÄ…cego siÄ™ pod adresem URL www.kampsystem.pl, zwanego dalej „Sklepem”, w tym okreÅ›la zasady korzystania ze Sklepu, skÅ‚adania zamówieÅ„, realizacji zamówieÅ„ oraz postÄ™powania reklamacyjnego.
-
Sklep prowadzony jest przez FundacjÄ™ AIP z siedzibÄ…: Warszawa, Al. Ks. Poniatowskiego 1, Klatka K4, Poziom 1, 03-901 Warszawa, wpisanÄ… do Rejestru PrzedsiÄ™biorców Krajowego Rejestru SÄ…dowego prowadzonego przez SÄ…d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV WydziaÅ‚ Gospodarczy Krajowego Rejestru SÄ…dowego, pod numerem KRS 0000199402, posiadajÄ…cÄ… NIP 524-24-95-143 zwanÄ… dalej „Administratorem”, w ramach Projektu „KAMP System” prowadzonego przez Marcina PoÅ‚omskiego w ramach Programu Bizky , (zwany dalej „WspóÅ‚administratorem”)”.
-
Adres Sklepu i dane kontaktowe: adres internetowy – http://www.kampsystem.pl e-mail – biuro@kampsystem.pl, telefon 717 234 553 adres korespondencyjny – ul. os. Dywizjonu 303 7/3 31-871 Kraków,
-
Każda osoba przed przystąpieniem do użytkowana Sklepu powinna zapoznać się z jego Regulaminem.
-
Dokonywanie zakupów w Sklepie wymaga od Klienta posiadania aktywnego i sprawnego konta poczty elektronicznej email.
§ 2. Definicje:
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają odpowiednio:
-
Sklep Internetowy / Sklep – sklep internetowy dziaÅ‚ajÄ…cy pod adresem http://www.kampsystem.pl, prowadzÄ…cy sprzedaż produktów na odlegÅ‚ość, w tym produktów cyfrowych takich jak szkolenia online.
-
Dni robocze – dni tygodnia od poniedziaÅ‚ku do piÄ…tku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
-
Klient – każdy podmiot dokonujÄ…cy zakupu w Sklepie Internetowym zgodnie z treÅ›ciÄ… Regulaminu, w tym Konsument jak i PrzedsiÄ™biorca oraz PrzedsiÄ™biorca-Konsument.
-
Użytkownik – każdy podmiot korzystajÄ…cy z Internetu, który wejdzie na stronÄ™ internetowÄ… Sklepu.
-
Konto Klienta / Konto –przydzielona danemu Klientowi część systemu teleinformatycznego Sklepu, oznaczona loginem (adresem e-mail) i hasÅ‚em, zawierajÄ…ca dane podane przez Klienta oraz informacje o zÅ‚ożonych zamówieniach, umożliwiajÄ…ca Klientowi m.in. skÅ‚adanie ZamówieÅ„, Å›ledzenie statusu realizacji, edycjÄ™ danych, dostÄ™p do historii transakcji oraz zarzÄ…dzanie ustawieniami Konta. Prowadzenie Konta stanowi usÅ‚ugÄ™ Å›wiadczonÄ… drogÄ… elektronicznÄ… przez UsÅ‚ugodawcÄ™.
-
Newsletter – usÅ‚uga Å›wiadczona przez Sklep Internetowy na rzecz Użytkownika, którzy wyrazili zgodÄ™ na przesyÅ‚anie im Newslettera, polegajÄ…ca na wysyÅ‚aniu do takich Użytkowników wszelkich informacji o dziaÅ‚aniu Sklepu Internetowego, po dobrowolnym podaniu przez Użytkownika adresu e-mail, imienia i nazwiska.
-
Konsument – osoba fizyczna dokonujÄ…ca czynnoÅ›ci prawnej z przedsiÄ™biorcÄ…, niezwiÄ…zanej bezpoÅ›rednio z jej dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ… lub zawodowÄ….
-
PrzedsiÄ™biorca – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka nieposiadajÄ…ca osobowoÅ›ci prawnej, dokonujÄ…ca czynnoÅ›ci prawnej we wÅ‚asnym imieniu w ramach dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej lub zawodowej, w tym dokonujÄ…ca zakupów w Sklepie w celu zwiÄ…zanym bezpoÅ›rednio ze swojÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, gdy korzystanie ze Sklepu w tym dokonywanie zakupów w Sklepie stanowi dla tej osoby charakter zawodowy, wynikajÄ…cy w szczególnoÅ›ci z przedmiotu wykonywanej przez niÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, udostÄ™pniony na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej.
-
PrzedsiÄ™biorca–Konsument – osoba fizyczna, w tym dokonujÄ…ca zakupów w Sklepie w celu zwiÄ…zanym bezpoÅ›rednio ze swojÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ciÄ… gospodarczÄ…, gdy korzystanie ze Sklepu w tym dokonywanie zakupów w Sklepie nie stanowi dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikajÄ…cego w szczególnoÅ›ci z przedmiotu wykonywanej przez niÄ… dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej, udostÄ™pnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji Informacji o DziaÅ‚alnoÅ›ci Gospodarczej.
-
Regulamin – niniejszy dokument, okreÅ›lajÄ…cy warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz nabywania w nim produktów, w tym produktów cyfrowych.
-
Rejestracja – dobrowolne podanie danych przez Klienta Sklepu polegajÄ…ce na wypeÅ‚nieniu formularza dostÄ™pnego na Å‚amach tego Sklepu.
-
Szkolenie internetowe - nauka przez Internet (e-learning) to każda usÅ‚uga szkoleniowa dostarczana Użytkownikowi w formie elektronicznej. Z uwagi na to, że Szkolenie internetowe jest prowadzone online to ma do niego zastosowanie wyjÄ…tek od prawa do odstÄ…pienia od umowy okreÅ›lonym w art. 16 akapit pierwszy lit. m) dyrektywy 2011/83/UE, który stanowi, że konsument traci prawo do odstÄ…pienia od umowy w przypadku rozpoczÄ™cia wykonywania umowy, na przykÅ‚ad w przypadku pobrania lub strumieniowego odtwarzania treÅ›ci, z zastrzeżeniem udzielenia przez konsumenta uprzedniej wyraźnej zgody na rozpoczÄ™cie Å›wiadczenia w czasie trwania okresu na odstÄ…pienie od umowy oraz przyjÄ™cia przez niego do wiadomoÅ›ci, że tym samym traci on przysÅ‚ugujÄ…ce mu prawo do odstÄ…pienia od umowy, które zostaÅ‚o wprowadzone do polskiego porzÄ…dku prawnego ustawÄ… z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta w art. 38 pkt. 13.
-
System teleinformatyczny – zespóÅ‚ wspóÅ‚pracujÄ…cych ze sobÄ… urzÄ…dzeÅ„ informatycznych i oprogramowania, zapewniajÄ…cy przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyÅ‚anie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocÄ… wÅ‚aÅ›ciwego dla danego rodzaju sieci urzÄ…dzenia koÅ„cowego.
-
Ebook/i – produkt dostarczany w formie pliku elektronicznego do pobrania lub odczytu online, oferowany w Sklepie.
§ 3. Rodzaje i zakres dziaÅ‚alnoÅ›ci Sklepu
-
Za poÅ›rednictwem Sklepu prowadzona jest sprzedaż na odlegÅ‚ość za pomocÄ… sieci Internet produktów cyfrowych SzkoleÅ„ internetowych, które sÄ… udostÄ™pniane w formie materiaÅ‚ów wideo, dokumentów oraz innych form elektronicznych, oraz E-booków.
-
Oferowane produkty cyfrowe są dostępne w formacie elektronicznym, niewymagającym fizycznej dostawy.
§ 4. Zasady Korzystania ze Sklepu
-
W celu prawidÅ‚owego i niezakÅ‚óconego korzystania ze Sklepu stacja/ urzÄ…dzenie koÅ„cowe Klienta winna speÅ‚niać poniższe minimalne wymagania techniczne:
-
aktywne łącze internetowe;
-
włączona akceptacja plików cookies oraz Skryptów Java;
-
aktywny adres poczty elektronicznej.
-
-
Sklep nie jest zobowiązany do dostarczenia powyższych urządzeń i/lub oprogramowania.
-
Instalacja oprogramowania, o którym mowa w ustÄ™pie 1 i 2 jest przedmiotem oddzielnej umowy licencyjnej pomiÄ™dzy Klientem a licencjodawcÄ….
-
Witryna internetowa sklepu dopasowana jest do rozdzielczości ekranu 1920x768
-
Klient zobowiÄ…zany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz postanowieniami niniejszego Regulaminu.
§ 5. SkÅ‚adanie ZamówieÅ„:
-
Sklep, przed dokonaniem potwierdzenia zakupu, przedstawia Klientowi następujące informacje:
-
dokładny opisu danego produktu i jego cech;
-
łącznÄ… cenÄ™ zamówionych produktów wraz z podatkami;
-
dotyczące sposobu i terminu zapłaty;
-
dotyczące sposobu i terminu spełnienia świadczenia przez przedsiębiorcę.
-
-
Dokonanie zakupu Produktu wymaga rejestracji w Sklepie i zaÅ‚ożenia Konta Klienta. Proces rejestracji zostaÅ‚ szczegóÅ‚owo opisany w § 6. Regulaminu.
-
Zamówienia można skÅ‚adać poprzez stronÄ™ internetowÄ… Sklepu. Zamówienia można skÅ‚adać 24 godziny na dobÄ™, 7 dni w tygodniu. Zamówienia sÄ… realizowane do 5 dni roboczych.
-
Klient dokonuje wyboru SzkoleÅ„ internetowych poprzez dodanie ich do koszyka, a nastÄ™pnie przechodzi do realizacji zamówienia.
-
W trakcie skÅ‚adania zamówienia, Klient zobowiÄ…zany jest do podania prawidÅ‚owych danych osobowych oraz kontaktowych.
-
W wypadku, gdy podane dane nie są kompletne, Administrator nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje nieskorzystania Zamawiającego ze Szkolenia internetowego oraz nieotrzymania przesyłki.
-
Klient w procesie skÅ‚adania zamówienia może wyrazić wolÄ™ otrzymania faktury VAT (w przypadku indywidualnych preferencji należy poinformować o tym fakcie Administratora w odrÄ™bnym e-mailu), która zostanie przesÅ‚ana drogÄ… elektronicznÄ… na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu (pdf). Warunkiem wystawienia faktury jest podanie prawidÅ‚owych i kompletnych danych w formularzu zamówienia. Niniejsza deklaracja uprawnia również Administratora do wystawiania i przesyÅ‚ania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporzÄ…dzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyÅ‚ania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostÄ™pniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
-
Zamówienie zostaje zÅ‚ożone w momencie potwierdzenia go przez Klienta i klikniÄ™cia przycisku „Zamawiam i pÅ‚acÄ™”.
-
Administrator nie ponosi odpowiedzialnoÅ›ci za brak dostarczenia e-maila z informacjami, dotyczÄ…cymi realizacji zamówieÅ„ z przyczyn niezależnych od Sklepu lub zakwalifikowania przez program pocztowy wiadomoÅ›ci mailowej, jako spam.
§ 6. Rejestracja
-
UsÅ‚uga prowadzenia Konta Klienta Å›wiadczona jest drogÄ… elektronicznÄ… przez WspóÅ‚administratora na zasadach okreÅ›lonych w niniejszym Regulaminie.
-
W celu założenia Konta, Klient zobowiązany jest do:
-
wypełnienia formularza rejestracyjnego dostępnego w Sklepie,
-
podania prawdziwych danych osobowych, w tym adresu e-mail,
-
ustanowienia hasła dostępowego do Konta Klienta,
-
zaakceptowania Regulaminu oraz Polityki Prywatności.
-
-
Umowa o świadczenie usługi prowadzenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony i zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia rejestracji przez Usługodawcę.
-
Użytkownik ma prawo w każdej chwili, bez podania przyczyny, wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Konta Użytkownika poprzez złożenie stosownego żądania usunięcia Konta:
-
samodzielnie – z poziomu ustawieÅ„ Konta, jeÅ›li taka funkcjonalność jest dostÄ™pna lub
-
kontaktujÄ…c siÄ™ ze WspóÅ‚administratorem na adres e-mail: [biuro@kampsystem.pl].
-
-
UsuniÄ™cie Konta nastÄ™puje nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania żądania przez WspóÅ‚administratora, chyba że przepisy prawa stanowiÄ… inaczej.
-
WspóÅ‚administrator ma prawo rozwiÄ…zać umowÄ™ o Å›wiadczenie usÅ‚ugi Konta ze skutkiem natychmiastowym w przypadku naruszenia przez Klienta postanowieÅ„ Regulaminu lub powszechnie obowiÄ…zujÄ…cych przepisów prawa.
-
Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy o świadczenie usługi prowadzenia Konta bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od jej zawarcia, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Prawo to nie przysługuje w przypadku, gdy świadczenie usługi zostało w pełni wykonane za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia.
§ 7. PÅ‚atnoÅ›ci:
-
Klient może dokonać pÅ‚atnoÅ›ci za zamówione Szkolenia internetowego za pomocÄ… dostÄ™pnych w Sklepie metod pÅ‚atnoÅ›ci, takich jak Przelewy24, tpay, pÅ‚atność na podstawie faktury pro-forma.
-
Wszystkie ceny podane w Sklepie sÄ… w PLN (zÅ‚otówki) oraz sÄ… cenami brutto, zawierajÄ…cymi podatek VAT.
-
W przypadku braku możliwości dokonania płatności, Sklep skontaktuje się z Klientem w celu rozwiązania problemu.
-
Ceny promocyjne nie łączą się z przysługującymi Klientowi innymi rabatami wynikającymi m.in. z czasowych akcji rabatowych, akcji wyprzedażowych lub indywidualnych ustaleń z dostawcą usługi.
§ 8. Realizacja ZamówieÅ„:
-
Po zÅ‚ożeniu zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie jego przyjÄ™cia na podany adres e-mail.
-
Ebooki: Klient otrzymuje natychmiastowy dostęp do pliku po zaksięgowaniu płatności.
-
Dostęp do zakupionych Szkoleń internetowych jest udzielany niezwłocznie po zaksięgowaniu płatności. Klient otrzymuje dostęp do szkolenia w formie linku z dostępem.
-
Sklep może wstrzymać przyjÄ™cie zamówienia w sytuacji podjÄ™cia wÄ…tpliwoÅ›ci co do prawdziwoÅ›ci bÄ…dź rzetelnoÅ›ci wskazanych przez Klienta danych w formularzu rejestracyjnym. W takim przypadku Sklep niezwÅ‚ocznie skontaktuje siÄ™ z Klientem w celu wyjaÅ›nienia przedmiotowych wÄ…tpliwoÅ›ci.
§9. Reklamacje i Zwroty:
-
Klient ma prawo do zgÅ‚oszenia reklamacji dotyczÄ…cych zakupionych produktów cyfrowych.
-
Reklamacje należy skÅ‚adać na adres e-mail: biuro@kampsystem.pl z dokÅ‚adnym opisem problemu oraz danymi umożliwiajÄ…cymi identyfikacjÄ™ zamówienia.
-
Sklep rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternastu) dni od jej otrzymania i poinformuje Klienta o wyniku postępowania reklamacyjnego.
-
Roszczenie Klienta z tytuÅ‚u reklamacji w przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, bÄ™dzie realizowane w sposób ustalony z Klientem, w terminie do 14 dni roboczych od momentu poinformowania Klienta o rozstrzygniÄ™ciu reklamacji na jego korzyść.
-
Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem posiada możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„.
-
Dla Ebooków reklamacjÄ… mogÄ… być objÄ™te m.in.: problemy z pobraniem, uszkodzony plik, niezgodność z opisem.
-
Dla SzkoleÅ„ internetowych: reklamacjÄ… mogÄ… być objÄ™te m.in.: błędy techniczne w kursie, brak dostÄ™pu do materiaÅ‚ów wideo.
§ 10. OdstÄ…pienie od umowy:
-
Klient ma prawo do odstÄ…pienia od umowy zakupu Szkolenia internetowego, zawartej na odlegÅ‚ość, w terminie 14 (czternastu) dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z zastrzeżeniem punktu 2 oraz 3.
-
Ebooki: Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy w momencie rozpoczęcia pobierania pliku, jeżeli wyraził zgodę na jego natychmiastowe udostępnienie.
-
Szkolenia online: Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy, jeżeli świadczenie usługi rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia, a usługa została w pełni wykonana (tj. szkolenie odbyło się w ustalonym terminie).
-
-
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli świadczenie usługi rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, a usługa została w pełni wykonana (tj. Szkolenie internetowe odbyło się w uzgodnionym terminie) zgodnie z art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
-
W przypadku zakupu Ebooka, Konsument traci prawo do odstąpienia od umowy w momencie rozpoczęcia pobierania pliku, jeżeli wyraził zgodę na jego natychmiastowe udostępnienie.
-
W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w Szkoleniu internetowym po upÅ‚ywie terminu do odstÄ…pienia od umowy, Klientowi nie przysÅ‚uguje zwrot kosztów.
-
W celu odstÄ…pienia od umowy, Klient zobowiÄ…zany jest wysÅ‚ać stosowne oÅ›wiadczenie na adres e-mail: biuro@kampsystem.pl przed rozpoczÄ™ciem Szkolenia internetowego, przy czym odstÄ…pienie od umowy musi nastÄ…pić najpóźniej do 3 dni przed datÄ… rozpoczÄ™cia Szkolenia internetowego. Dodatkowo Klient musi wskazać przyczynÄ™ rezygnacji ze Szkolenia internetowego.
-
W przypadku, gdy Klient zdecyduje siÄ™ na odstÄ…pienie od umowy przed datÄ… Szkolenia, zwrot Å›rodków zostanie dokonany w ciÄ…gu 14 dni roboczych, pod warunkiem, że usÅ‚uga nie zostaÅ‚a wykonana w caÅ‚oÅ›ci.
-
WspóÅ‚administrator zastrzega sobie prawo do odwoÅ‚ania lub zmiany terminu Szkolenia internetowego z powodu nieprzewidzianych okolicznoÅ›ci. W takim przypadku, Klientowi przysÅ‚uguje prawo do peÅ‚nego zwrotu kosztów lub wyboru innego terminu szkolenia.
§ 11. Ochrona Danych Osobowych
-
Poprzez zÅ‚ożenie zamówienia, Klient upoważnia Administratora i WspóÅ‚administratora do przetwarzania jego danych osobowych wskazanych w formularzu zamówienia, dla celów realizacji sprzedaży usÅ‚ugi.
-
Dane osobowe podane przez Klienta przy skÅ‚adaniu zamówienia bÄ™dÄ… przetwarzane przez Organizatora na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwiÄ…zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepÅ‚ywu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE, dalej: RozporzÄ…dzenie ogólne o ochronie danych – realizacja umów dotyczÄ…cych sprzedaży SzkoleÅ„ internetowych.
-
WspóÅ‚administratorami danych osobowych Klienta na potrzeby wykonania usÅ‚ugi sprzedaż SzkoleÅ„ internetowych, w tym obsÅ‚ugi zamówienia, sÄ… Administrator i WspóÅ‚administrator. Klienta ma prawo wglÄ…du do swoich danych osobowych oraz żądania ich poprawienia bÄ…dź usuniÄ™cia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbÄ™dne do wykonania umowy sprzedaży.
-
Informacje dotyczÄ…ce zakresu przetwarzania danych osobowych przez Sklep („Polityka prywatnoÅ›ci”) oraz zakres wykorzystania plików cookies („Polityka cookies”) znajdujÄ… siÄ™ pod adresem URL https://www.kampsystem.pl/rodo.
-
Klient może udzielić dobrowolnej zgody na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie wykraczajÄ…cym poza okreÅ›lony w ust. 1 powyżej, w tym dla celów marketingowych, przesyÅ‚ania informacji handlowych bÄ…dź przeprowadzania ankiet i badaÅ„.
§ 12. Prawa autorskie:
-
Wszystkie produkty udostÄ™pnione w Sklepie sÄ… chronione prawami autorskimi i podlegajÄ… ochronie przewidzianej w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 Nr 24 poz.83 z późn. zm.).
-
Zakupionych produktów cyfrowych (ebooki i szkolenia online) nie można udostÄ™pniać osobom trzecim ani rozpowszechniać w caÅ‚oÅ›ci lub w części bez zgody autora / wydawcy.
-
Klient ma prawo korzystać z produktów zakupionych w Sklepie lub udostÄ™pnionych bezpÅ‚atnie przez Administratora tylko na wÅ‚asny użytek zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi przepisami prawa.
-
Klient nie może udostÄ™pniać produktów zakupionych bÄ…dź uzyskanych nieodpÅ‚atnie w Sklepie innym osobom.
-
Klient nie może i nie jest uprawniony do rozpowszechniania ani wprowadzania do obrotu produktów zakupionych w Sklepie w caÅ‚oÅ›ci lub we fragmencie.
-
KupujÄ…cy nie jest uprawniony do modyfikowania struktury pliku, zmiany jego formatu, dystrybuowania go oraz odtwarzania publicznie. Wszelkie próby Å‚amania zabezpieczeÅ„ plików i odszyfrowywania ich zawartoÅ›ci sÄ… zabronione.
-
Klient jest zobowiÄ…zany do zadbania o to, by żadne osoby nieuprawnione nie korzystaÅ‚y z produktów zakupionych w Sklepie w sposób niezgodny z prawem lub regulaminem.
-
Produkt cyfrowy zostanie udostępniony natychmiast po dokonaniu płatności. Wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i zdaję sobie sprawę, że w takim przypadku tracę prawo do odstąpienia.
§ 13. WÅ‚asność intelektualna:
-
Zabrania siÄ™ wykorzystywania jakichkolwiek materiaÅ‚ów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym w szczególnoÅ›ci grafiki, tekstów, zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
§ 14. WejÅ›cie w życie i zmiany Regulaminu:
-
Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.
-
Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie Sklepu na 14 (czternaście) dni przed wejściem w życie nowego Regulaminu.
-
Wszystkie zamówienia przyjÄ™te przez WÅ‚aÅ›ciciela Sklepu do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu sÄ… realizowane na podstawie regulaminu, który obowiÄ…zywaÅ‚ w dniu skÅ‚adania zamówienia przez Klienta.
§ 15. Postanowienia KoÅ„cowe:
-
W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie majÄ… przepisy prawa polskiego, w tym w szczególnoÅ›ci ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialnoÅ›ci za szkodÄ™ wyrzÄ…dzonÄ… przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.).
-
Ewentualne spory powstałe między Klientem niebędącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą-Konsumentem, a Sklepem będą rozstrzygane przez sąd miejscowo właściwy dla siedziby Fundacji AIP.
-
Postanowienia niniejszego Regulaminu nie majÄ… na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw Klienta bÄ™dÄ…cego jednoczeÅ›nie Konsumentem lub PrzedsiÄ™biorcÄ…-Konsumentem przysÅ‚ugujÄ…cych mu na mocy bezwzglÄ™dnie wiążących przepisów prawa, w tym w szczególnoÅ›ci art. 556-557 Kodeksu Cywilnego. W przypadku niezgodnoÅ›ci postanowieÅ„ niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeÅ„stwo majÄ… te przepisy.
-
Informacje w zakresie możliwoÅ›ci skorzystania przez Klienta bÄ™dÄ…cego konsumentem z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„ oraz zasady dostÄ™pu do tych procedur dostÄ™pne sÄ… w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji spoÅ‚ecznych, do których zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod nastÄ™pujÄ…cymi adresami internetowymi UrzÄ™du Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
-
5. Klient bÄ™dÄ…cy konsumentem posiada m.in. nastÄ™pujÄ…ce możliwoÅ›ci skorzystania z pozasÄ…dowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeÅ„:
-
StaÅ‚y polubowny sÄ…d konsumencki dziaÅ‚ajÄ…cy przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia siÄ™ z wnioskiem o rozstrzygniÄ™cie sporu wynikÅ‚ego z zawartej Umowy Sprzedaży;
-
wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia siÄ™ z wnioskiem o wszczÄ™cie postÄ™powania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakoÅ„czenia sporu miÄ™dzy Klientem a sklepem;
-
powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja spoÅ‚eczna, do której zadaÅ„ statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane sÄ… przez FederacjÄ™ Konsumentów pod bezpÅ‚atnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl;
-
platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Ostatnia aktualizacja: 26.09.2025